2009. június 1., hétfő

Régi mesék, animék.

Állapot: nosztalgikus

Konnichiwa ^^

Nagyon de nagyon fontos dolog miatt írok most, de ez inkább nekem számít, bár biztos vagyok benne hogy a barátaimnak is fog egy kis mosolyt csalni az arcukra. ^^

Ugye mindenki emlékszik még a nagy Yu-Gi-Oh! mániára a suliban? Sajnos mi is részesei voltunk. XD Gondolom már beugrott. Én voltam az első az osztályban, akinek paklija volt. Mindenki velem játszott. Emlékszem, még az Alex is, sőt, az Áronnak gyűjteménye volt a kártyákból.
Szinte nem volt oylan a suliban aki nem játszott volna még.
Egyik pénteken szabadidős foglalkozásnak rendeztek egy kis bajnokságot is neki. Indultam is rajta, és meg is nyertem. XD *büszke*

Mikor még nem volt netem, és a könyvtárban ingyen lehetett járni netezni, minden áldott nap lementem oda. Mindent keresgéltem ott, így hát a Yu-Gi-Oh! is szóba jött. Tudtam, hogy hatalmas baromságot a Kölyökluban. XD Háhá, tudtam én mindent arról az animéről.
A hivatalos oldalon találtam infót a Movie-ról, és találkoztam annak az Ostjaival. Belehallgattam. Be fogok tenni 2-őt mert iszonyat jók, és már lassan 4 éve nem halottam őket.


Ez nagyon de nagyon szép szám. Ez volt a kedvencem. ^^ Amikor meghalottam, majdnem... T_T


Másik kedvenc. =D Jó kis pörgős, egyenesen imádom. *-*

Á, ezek után jó lenne egy pár részt megnézni.



Másik téma: Sonic. XD

Gondolom ennek történetét sem kell elmesélnem... a mániát szintén én indítottam be nálunk. Volt klub, mindenféle. XD Egyenesen imádtuk ezt is.

Persze neten szintén utánna néztem ennek is, és rendszeres látogatója voltam ennek az oldalnak.
Természetesen ami legjobban érdekelt, azok a fanartok voltak. Berakok egy képet.

Erre a képre olyan szinten irigy voltam akkor, hogy nem igaz. De ma már talán lepipálom. ^^ Aranyosak, nem?

Huu, tényleg, mennyire imádtam belőle Knuckles-t. Már kisebb koromban is a sötétebb karakterekhez vonzódtam. ^^



Emlékeztek még erre a mesére?

Alfréd a kacsa. A minimaxon ment, szinte minden nap. Ez volt a kedvencem. Mennyire el voltam keseredve, mikor mondták hogy többet nem fogják játszani...
Szerintem egy végtelenül aranyos és kedves mese volt, viszont volt benne egy kis komolyság.
A szereplőket kiskoruktól egészen nagy korukig követtük figyelemmel. Én minden részét felvettem videóra.
Volt egy szereplő, úgy hívták hogy Dolf... ő volt a kedvencem. Igen, igen, megint csak egy negatív szereplőről lenne szó. XD Valamiért vonzódtam az ilyen karakterekhez, megláttam bennük a szeretni valót.
Nem is dumálok erről többet, de azt elmondhatom hogy máig is ez maradt a kedvenc mesém.


Lehet hogy sokaknak a következő mese is ismerős lesz.

Bartek. Az Anasztázia című meséből egy kis mellékszereplő. Magát az Anasztáziát soha sem láttam, viszont ezt a filmet vagy százszor, ha nem ezerszer.
Felvettem kazettára az egészet, és sokszor azon aludtam el.


Nah, ezek lettek volna azok. Először csak a Yu-Gi-Oh!-ról szerettem volna írni, de kész lavinát indított el nálam.

Sayonara ^^

U.i.:
Rájöttem, hogy a Nabari OSTjai vagy nagyon szomorúak, vagy pedig ijesztőek.
Még valami: Hikari in Air Gear! XD

Nincsenek megjegyzések: